Project Description

Condiții de admitere

1. Probă eliminatorie (admis/respins): Interviu în limba engleză
2. Media de admitere:
– 60% Media examenului de licenţă;
– 40% Nota la interviu.

Criteriul de departajare pentru candidaţii cu aceeaşi medie: media ECTS a anilor de studii de la studiile de licenţă

Taxa de înscriere

300 lei

Taxa de școlarizare

3900 lei

Plata taxei de înscriere la admitere

  • poţi achita taxa de admitere prin ordin de plată, de la orice sucursală BRD din ţară. Este suficient să mergi la o sucursală a băncii unde vei putea achita suma corespunzătoare taxei de înscriere, menţionând numele Universității “Alexandru Ioan Cuza” din Iași și numele facultăţii la care urmează să îţi depui dosarul. Dovada plăţii (o copie a ordinului de plata) o anexezi dosarului de candidatură astfel nu va mai fi nevoie să te opreşti la caseria din Universitate. Poți economisi timp daca folosești aceasta metoda de plată. Este foarte important ca plata să fie făcută cu numele candidatului; altfel, chitanţa nu va putea fi luată în considerare.
  • pentru unele facultăți, poţi achita taxa de admitere și la casierii

Depunerea dosarului de admitere

  • în toate clădirile universității vei fi întâmpinat de puncte de informare de unde primești informaţii inclusiv despre sălile de înscriere, adică locul în care trebuie să ajungi pentru a depune dosarul de admitere;
  • Înainte de a depune dosarul verifică încă o data dacă ai toate actele necesare înscrierii;
  • În sală vei primi cererea de înscriere și instrucțiuni privind modul de completare a acesteia. Fii foarte atent mai ales când trebuie sa-ți completezi datele pe baza cărora se calculează media de admitere.

Actele necesare

  • fişa de înscriere (se completează la momentul înscrierii, la sediul facultății)
  • diploma de bacalaureat şi diploma de licenţă (sau echivalentul ei), în original, sau atestate de echivalare emise de C.N.R.E.D.
  • foaia matricolă din facultate – nivel licenţă (cu media ECTS); aceasta nu este necesară în cazul în care media ECTS de nivel licenţă apare în documentele de la punctul anterior
  • în cazul candidaţilor care sunt deja studenţi/absolvenţi/exmatriculaţi la studii de master: adeverinţă din care să rezulte numărul de semestre urmate la buget/taxă, precum și numărul de semestre în care a beneficiat de bursă, dacă este cazul
  • original şi copie după certificatul de naştere
  • original şi copie după cartea de identitate
  • original şi copie după certificatul de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)
  • două fotografii tip buletin
  • chitanţa ce dovedeşte plata taxei de înscriere sau actele necesare pentru scutirea de plata taxei (strict în condiţiile metodologiei universităţii – art. 34-35)
  • adeverinţă medicală tip
  • adeverinţă din care să rezulte calitatea de masterand (pentru masteranzii care urmează o a doua specializare)
  • dosar plic
  • Important: este necesară de asemenea depunerea la dosar a unui abstract (în limba engleză) a lucrării de licenţă și a 3 referinţe bibliografice din contextul lucrării de licenţă (acestea vor constitui punctul de plecare al discuţiilor din cadrul interviului). Dacă lucrarea de licenţă este în alt domeniu decât Informatica, se vor menţiona doar 3 referinţe bibliografice din domeniul Informatică pe care candidatul le-a studiat.

La toate punctele de mai sus la care se solicită prezentarea unui act în original şi în copie, originalul nu va fi lăsat la dosar, ci este necesar doar pentru a putea fi certificată corespondenţa între copie şi original.

Candidaţii absolvenţi de studii universitare de licenţă de la universităţile particulare vor prezenta, la înscriere, o dovadă a acreditării specializării absolvite.

Întrucât candidaţii au dreptul de a se prezenta concomitent la două sau mai multe domenii, în vederea admiterii în învăţământul superior, dosarul cu actele originale se depune la prima opţiune. Înscrierea pentru celelalte domenii se face pe baza documentelor mai sus menţionate, prezentate în copie, la care se adaugă o adeverinţă de înscriere de la facultatea unde s-a depus dosarul cu actele originale.

Precizare

Candidații la admitere cetățeni români și din state membre ale UE cu studii liceale în străinătate vor depune la facultăţi, în perioada înscrierilor, dosarele de recunoaștere a studiilor.

Candidatul va depune două dosare: unul pentru înscriere la facultate, celălalt pentru recunoașterea studiilor, alcătuit conform actelor de pe site-ul CNRED http://www.cnred.edu.ro/ (Cetăţean român \ Echivalarea studiilor efectuate în străinătate \ Echivalarea diplomei de Bacalaureat obţinute în străinătate de cetăţenii români sau, după caz, Echivalarea Diplomei de Bacalaureat obţinute în Republica Moldova de cetăţenii români) – mai puţin taxa pentru echivalare care va fi achitată şi depusă la dosar în momentul confirmării locului obţinut prin admitere. Dosarele pentru recunoaşterea studiilor vor fi transmise către Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (CNRED) de către universitate.

Atestatele de recunoaștere primite de la CNRED de către Universitate vor fi transmise facultăților pentru a completa dosarul personal al candidaților.

Candidații vor fi declarați admiși sub rezerva completării dosarului cu Atestatul de recunoaștere a diplomelor.

Candidaţii declaraţi admiși la una sau mai multe facultăţi/domenii din Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” au obligaţia să-și precizeze opţiunea pentru un singur domeniu sau un grup de domenii (unde este cazul), conform calendarului stabilit de fiecare facultate.

Candidaţii declaraţi admiși pe locurile subvenţionate de la buget (fără taxă) au obligaţia de a depune, conform calendarului stabilit de facultate, dosarul cu actele în original (dacă este cazul), de a semna o declaraţie pe propria răspundere și de a achita taxa de înmatriculare care este de 50 lei noi.

Candidaţii admiși pe locurile cu taxă au obligaţia să achite, conform calendarului stabilit de fiecare facultate, cel puţin 30% din taxa de școlarizare pentru semestrul I al anului universitar 2017 – 2018.

După acest termen, vor fi declaraţi respinși candidaţii care nu au depus dosarul cu actele în original, care nu au semnat declaraţia pe propria răspundere și nu au achitat taxele menţionate mai sus. Locurile eliberate de acești candidaţi vor fi ocupate de următorii candidaţi care îndeplinesc condiţiile de admitere, sau vor fi scoase la concurs într-o nouă sesiune. Candidaţilor admiși pe locurile cu taxă nu li se percepe taxă de înmatriculare, aceasta fiind inclusă în taxa de școlarizare. Candidaţilor admiși cu taxă care renunţă la școlarizare în termen de 5 (cinci) zile de la semnarea declaraţiei pe propria răspundere, li se va reţine 10% din taxa de școlarizare pentru semestrul I.

Dacă cererea de retragere se va face după depășirea termenului de cinci zile de la semnarea declaraţiei pe propria răspundere, dar înainte de începerea celei de a doua sesiuni de admitere (vezi calendarul admiterii), candidaţilor li se va reţine 15% din taxa de școlarizare pentru semestrul I.

Celor care se retrag după începerea celei de a doua sesiuni de admitere, dar înainte de începerea anului universitar, li se va reţine 20% din taxa de școlarizare pentru semestrul I.

Facultatea

Domeniul

 

Denumirea programului Media maximă

BUGET

Media minimă

BUGET

Media minimă TAXĂ IF Media minimă TAXĂ IFR
FACULTATEA DE INFORMATICĂ
Informatică Sisteme distribuite (în limba engleză) 9,08 8,50 8,00
Optimizare computaţională (în limba engleză) 10 8,69 7,78
Lingvistică computaţională (în limba engleză) 8,93 7,46 7,29
Ingineria sistemelor software (în limba engleză) 9,86 9,00 8,01
Securitatea informaţiei (în limba engleză) 10 8,13 6,81
Studii avansate în informatică (în limba engleză) 10 9,86 9,31
Domeniul de studii universitare de master Denumire program de studii universitare de master Limba de predare Forma de învăţământ Buget, cu bursă Buget, fără bursă TOTAL BUGET Taxă Total RB B+T
Informatică Ingineria sistemelor software engleză IF 0 0 0 1 1
Lingvistică computaţională engleză IF
Optimizare computaţională engleză IF
Securitatea informaţiei engleză IF
Sisteme distribuite engleză IF
Studii avansate în informatică engleză IF
0 0 0 1 1
  1. DATE GENERALE

I.1. Din categoria românilor de pretutindeni, fac parte[1]:

  1. a) Persoanele care îşi asumă în mod liber identitatea culturală română, persoanele de origine română și cele aparținând filonului lingvistic şi cultural românesc care locuiesc în afara frontierelor României (R. Moldova, Albania, Bulgaria, Croația, Grecia, Israel, Macedonia, Serbia, Ucraina, Ungaria) – etnici români;
  2. b) Românii emigrați, fie că au păstrat sau nu cetățenia română, descendenții acestora, precum și cetățenii români cu domiciliul stabil sau reședința în străinătate – diaspora.

I.2. Școlarizarea românilor de pretutindeni se realizează cu respectarea strictă a capacității de școlarizare, astfel:

  1. a) fără plata taxelor de școlarizare, dar cu bursăla programe cu predare exclusiv în limba română;
  2. b) fără plata taxelor de școlarizare, dar fără bursă, la programe cu predare exclusiv în limba română;
  3. c) cu plata taxei de școlarizare în lei, în cuantumul stabilit pentru cetățenii român

I.3. (1) Locurile finanțate de la bugetul statului (fără plata taxelor de școlarizare, cu bursă sau fără bursă) sunt stabilite prin ordin al ministrului.

(2) Locurile cu taxă sunt aprobate de către Biroul Executiv al Consiliului de Administrație și, pentru ocuparea lor, se pot califica toți candidaţii care au obținut punctaje inferioare mediei de admitere pentru locurile finanţate de la buget, în ordinea descrescătoare a mediilor sau punctajelor, dar care satisfac cerinţa minimală de admitere (media minimă 5,00), precum şi cei care optează pentru această formă de învățământ în fişa de înscriere ori cei care îndeplinesc condițiile pentru a fi admişi doar cu taxă de studiu.

I.4. Se pot înscrie la programe de studii cu predare în limba română:

  • persoanele care prezintă acte de studii românești aferente unor programe de studii cu predare în limba română (diplome și certificate) sau acte de studii, situații școlare atestând cel puțin patru ani de studii consecutivi urmați în limba română, precum și certificate sau atestate de competență lingvistică nivel minim B2, eliberate de Institutul Limbii Române;
  • persoanele care prezintă certificate sau atestate de competență lingvistică nivel minim B1, eliberate de instituții de învățământ superior acreditate din ţară care organizează anul pregătitor de limba română pentru cetățenii străini sau obținute în străinătate, prin lectoratele de limba română ale Institutului Limbii Române sau prin Institutul Cultural Român.
  • optează pentru frecventarea anului pregătitor de limba română, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

I.5. Pentru programele de studii în limba engleză/franceză este necesară dovedirea competenței lingvistice printr-un certificat de atestare a cunoașterii limbii engleze/franceze eliberat de către o instituție recunoscută de MEN.

I.6. Înscrierea se poate realiza în perioada 15-20 iulie 2019/9-11 septembrie 2019 printr-una din următoarele metode:

  1. prin depunerea dosarului de candidatură, personal sau de către o altă persoană, cu procură, la Comisia centrală de admitere a candidaților români de pretutindeni, coordonată de către prof. univ. dr. Liviu-George MAHA, pentru candidații care participă la concursul de admitere la programe de studii de licență, sau la comisiile de admitere din facultăți, pentru candidații care participă la concursul de admitere la programe de studii de masterat;
  2. on-line, pe pagina web: inscriere.uaic.ro;
  3. la sediile Extensiunilor Bălți (Universitatea Alecu Russo din Bălți, str. Pușkin, nr. 28, bloc 4, Aula 408) și Chișinău (Universitatea de Stat de Educație Fizică și Sport, Facultatea de Kinetoterapie, str. Andrei Doga, nr. 22) doar pentru programele autorizate să funcționeze la acestea.

I.7. Conform OMEN 4107 din 06.07.2018, candidații români de pretutindeni sunt scutiți de la plata taxelor de înscriere, de procesare a dosarului, de înmatriculare, pentru testarea competențelor lingvistice de limba română.

I.8. (1) Admiterea se realizează centralizat pe toată universitatea pentru ciclul de studii de licență, pe fișa de înscriere urmând a fi disponibile opțiuni privind toate programele de studii de licență pentru care au fost alocate locuri.

(2) Admiterea la programele de studii de masterat se desfășoară la nivelul fiecărei facultăți.

I.9. (1) Pentru buna organizare și desfășurare a concursului de admitere a românilor de pretutindeni, vor fi implicați și studenți voluntari din asociații studențești, în special din ATRAG.

(2) Aceștia vor participa la activități de informare a potențialilor candidați, de îndrumare a acestora, fără a interfera cu concursul de admitere propriu-zis.

I.10.  Din componența dosarului de concurs, conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, se elimină cerinţa de depunere a copiilor legalizate ale documentelor, înlocuindu-le cu certificarea conformităţii cu originalul, de către membrii comisiei.

[1] Conform Legii nr. 299/2007 privind sprijinul acordat românilor de pretutindeni, republicată, cu modificările ş i completările ulterioare

anterioare.

  1. ADMITEREA LA STUDII UNIVERSITARE DE MASTER

III.1. Se pot înscrie pentru admitere în anul universitar 2019-2020 candidații din R. Moldova, Albania, Bulgaria, Croația, Grecia, Israel, Macedonia, Serbia, Ucraina, Ungaria și din diaspora.

III.2. (1) Admiterea candidaților se face în limita locurilor alocate.

(2) După sesiunea de admitere din iulie, se pot face, prin hotărârea Biroului Executiv al Consiliului de Administrație, redistribuiri ale locurilor rămase neocupate.

III.3. Selecția candidaților se va realiza conform condițiilor stabilite de fiecare facultate pentru candidații români, concursul de admitere urmând a se desfășura la nivelul facultăților.

III.4. (1) Sunt eligibili pentru înscriere la concurs pentru locurile bugetate românii de pretutindeni care au absolvit programe de studii de licență acreditate.

(2) Candidații români de pretutindeni care au absolvit programe de studii de licență neacreditate (care nu sunt incluse pe listele disponibile la www.anacip.md) se pot înscrie numai pe locuri cu taxă.

III.5. Verificarea diplomelor de licență prezentate de românii de pretutindeni se face după cum urmează:

III.6. (1) Dosarul de candidatură va conține următoarele documente:

  1. Fișă de înscriere (Anexa nr. 4);
  2. Original* și copie după B.I./C.I./actul de identitate, inclusiv dovada domiciliului;
  3. Original* și copie după certificatului de naștere, tradus în limba română sau într-o limbă de circulație internațională;
  4. Original* și copie după pașaport, valabil cel puțin 6 luni de la începerea programului de studii pentru care optează candidatul;
  5. Original* și copie după certificatului de căsătorie, după caz, tradus în limba română sau într-o limbă de circulație internațională);
  6. Declarație pe proprie răspundere, pe baza voinței liber exprimate, de asumare a identității culturale române, potrivit legislației în vigoare (Anexa nr. 2) – cu excepția candidaților din R. Moldova pentru care unul sau ambii părinți sunt, conform certificatului de naștere al candidatului, aparținători ai filonului lingvistic și cultural românesc;
  7. Copia diplomei de Bacalaureat sau echivalentă, tradusă în limba română sau într-o limbă de circulație internațională;
  8. Copii ale foilor matricole pentru studiile liceale absolvite, traduse în limba română sau într-o limbă de circulație internațională;
  9. Copia diplomei de Licență sau echivalentă sau, după caz, adeverința (pentru absolvenți anului curent), tradusă în limba română sau într-o limbă de circulație internațională;
  10. Copii ale suplimentului la diplomă/foilor matricole pentru studiile de licență absolvite, traduse în limba română sau într-o limbă de circulație internațională;
  11. Copia recomandării ierarhilor sau acordul conducătorilor locali de culte, pentru candidații la admiterea în învățământul superior teologic, după caz;
  12. adeverință medicală tip, eliberată în ultimele 6 luni, care să menționeze starea de sănătate a candidatului (este/nu este în evidență cu boli cronice, şi care sunt acestea, dacă este cazul); candidaţii la Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport vor respecta cerințele specifice;
  13. 3 fotografii 2×2,5 cm;
  14. alte documente solicitate de facultate, după caz.

(*) se restituie candidatului după certificarea documentului în copie de către membrii comisiei.

(2) Candidații români de pretutindeni care au studii în altă țară decât România sau cea de domiciliu trebuie să prezinte, împreună cu diplomele, adeverința de echivalare eliberată de Ministerul de resort din țara de domiciliu.

III. DISPOZIŢII FINALE

IV.1. Listele cu candidații înscriși va fi completată cu cei care s-au înscris la concursul de admitere prin e-mail la Ministerul Educației.

IV.2. Ministerul pentru Românii de Pretutindeni și Ministerul Afacerilor Externe pot emite recomandări în cazul candidaților a căror școlarizare în România este considerată oportună din perspectiva politicii externe și a relațiilor cu românii de pretutindeni.

IV.3. Comisia centrală de admitere a candidaților români de pretutindeni poate redistribui locurile alocate inițial pe țări care au rămas neocupate în urma organizării concursului de admitere.

IV.4. (1) Candidaţii declarați admişi pe locurile finanțate de la buget au obligația de a depune, conform calendarului stabilit, dosarul cu actele de studii în original, de a semna Formularul de confirmare (Anexa nr. 5).

(2) Candidaţii admişi pe locurile cu taxă au obligația să depună, conform calendarului stabilit, dosarul cu actele de studii în original, să achite cel puțin 30% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2019-2020 şi să semneze Formularul de confirmare (Anexa nr. 5). În cazul în care sunt admişi sau urmează deja un alt program de studii, vor depune la dosar copia legalizată a diplomei de bacalaureat însoțită de adeverință care să ateste prezența originalului la altă facultate/ instituţie de învățământ superior.

(3) După termenele stabilite, candidaţii care nu şi-au îndeplinit aceste obligaţii vor fi declaraţi respinşi. Locurile eliberate de aceşti candidaţi vor fi ocupate de următorii candidaţi.

IV.5. Taxa de școlarizare achitată la confirmarea locului cu taxă  se restituie în aceleași condiții ca și pentru candidații români. Ca dată de referință pentru calculul sumelor reținute se va lua data semnării Formularului de confirmare a locului.

IV.6. Contractul de studii se va semna după primirea Ordinului/Avizului MEN privind înmatricularea.

IV.7. Studenții admiși ca bursieri ai statului român, într-unul din ciclurile de studii universitare, care se retrag de la studii sau sunt exmatriculați, se pot reînscrie cu taxă de școlarizare în lei, în cuantumul stabilit pentru cetățenii români în conformitate cu regulamentele fiecărei instituții de învățământ superior. Excepție fac cazurile medicale, aprobate în baza Cartei Universitare, precum și cele care au avizul Senatului instituției de învățământ superior.

IV.8. În cazul în care românii de pretutindeni își schimbă domiciliul în România pe parcursul studiilor, aceștia pot continua studiile în conformitate cu reglementările Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași pentru cetățenii români cu domiciliul stabil în România, începând cu anul universitar următor.

Număr de locuri

Numărul de locuri pentru candidații de etnie romă este distribuit pe facultăți conform informațiilor de pe această pagină

Acte necesare – Licență

  • Diploma de Bacalaureat obținută în România și Foaia matricolă a anilor de liceu, în original, sau Atestat de echivalare emis de C.N.R.E.D;
  • Diploma de licență sau echivalentă pentru candidații care doresc să urmeze a doua specializare;
  • Original* și copie după cartea de identitate (care atestă domiciliul în România)/pașaport (candidați UE, SEE și Elveția)
  • Original* și copie după certificat de naștere;
  • Original* și copie după certificatul de căsătorie, sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul);
  • Adeverință medicală tip, eliberată în ultimele 6 luni, în care să menționeze starea de sănătate a candidatului (este/nu este în evidență cu boli cronice, și care sunt acestea, dacă este cazul);
  • În cazul studenților/absolvenților/exmatriculaților: adeverință din care să rezulte numărul de semestre urmate la buget/taxă și numărul de semestre în care a beneficiat de bursă;
  • 2 fotografii 3/4;
  • Olimpicii vor prezenta diploma de olimpic;
  • Dosar plic.
  • (*) se restituie candidatului după certificarea documentului în copie de către membrii comisiei.
  • recomandare scrisă emisă de una dintre organizaţiile legal constituite ale romilor, indiferent de domeniul acesteia de activitate, din care să reiasă că respectivul candidat face parte din etnia romă şi nu faptul că este membru al organizaţiei în cauză;
  • chitanţa de achitare a taxei de înscriere;
  • alte acte solicitate de facultate (pentru Facultăţile de Educaţie Fizică şi Sport, Teologie Ortodoxă sau Teologie Romano-Catolică).

Acte necesare – Master

  • diploma de bacalaureat – în original;
  • diploma de licenţă – în original;
  • suplimentul al diploma de licenţă/foaie matricolă – în original;
  • certificat de naştere – în copie legalizată;
  • certificatul de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul) – în copie legalizată;
  • carte de identitate – copie;
  • adeverinţă medicală tip;
  • 2 fotografii 3/4;
  • recomandare scrisă emisă de una dintre organizaţiile legal constituite ale romilor, indiferent de domeniul acesteia de activitate, din care să reiasă că respectivul candidat face parte din etnia romă şi nu faptul că este membru al organizaţiei în cauză;
  • chitanţa de achitare a taxei de înscriere;
  • fişă de înscriere (se găseşte la comisia de admitere);
  • alte acte solicitate de facultate (pentru Facultăţile de Educaţie Fizică şi Sport, Teologie Ortodoxă sau Teologie Romano-Catolică).

Media de admitere

Modalitatea de calculare a mediei de admitere: conform condițiilor detaliate pentru fiecare facultate pe această pagină

Cine are drept de cazare

Dreptul de cazare se acordă studenţilor şi doctoranzilor înmatriculaţi la zi care nu au domiciliul stabil în municipiul Iaşi. Nu contează dacă eşti înmatriculat pe locurile de la buget sau cu taxă. Criteriul principal în acordarea dreptului de cazare este media anuală obţinută în anul universitar anterior. Pentru studenţii înmatriculaţi în anul I se va lua în considerare media obţinută la admitere.

Când se fac cazările

Calendarul cazării în anul universitar 2016-2017:

  • 21 septembrie – repartizarea locurilor de cazare către facultății;
  • 28 septembrie – afișarea, la facultăți, a listelor cu studenții care au primit dreptul de cazare;
  • 29-30 septembrie și 1-2 octombrie – eliberarea dispozițiilor individuale de cazare și cazarea efectivă;
  • 3 octombrie, ora 15,00 – anularea tuturor dispozițiilor de cazare ale studenților care nu s-au cazat, prin considerarea depășirii termenului de valabilitate al acestora;
  • 3 octombrie, ora 20,00 – raportarea, de către Directia Servicii Sociale Studentești, a locurilor rămase libere, către facultăți;
  • 4 octombrie, ora 9,00 – eliberarea dispozițiilor de cazare către studenții care nu au primit dreptul de cazare, în ordinea mediilor; dispozițiile de cazare eliberate începâd cu această dată sunt valabile 24 de ore;
  • 17 octombrie, ora 15,00 – redistribuirea locurilor rămase libere, către alte facultăți.
  • Până la 31 octombrie, facultățile vor ocupa locurile rămase libere (Art.30 din Regulamentul de cazare).
  • 1 noiembrie, ora 8,00, depunerea cererilor de cazare la Biroul Social al Direcției Servicii Sociale Studentești (Art.46* din Regulamentul de cazare).

Actele de care ai nevoie la cazare

  • dispoziţia de cazare;
  • contractul de închiriere, completat în trei exemplare (vei primi formularele de la facultate);
  • legitimaţia de camin (eliberată de facultate);
  • o fotografie tip buletin;
  • cererea de stabilire a reşedinţei (vei primi formularul de la facultate);
  • buletinul/ cartea de identitate, pentru cetăţenii români; paşaport pentru cetăţenii străini;
  • copie xerox după certificatul de căsătorie.

Cât costă

Tarifele de cazare în anul universitar 2016-2017 au fost

  • C1
    • 275 lei/loc/lună (2 locuri în cameră)
    • 250 lei/loc/lună (3 locuri în cameră)
  • C2
    • 275 lei/loc/lună (2 locuri în cameră)
    • 250 lei/loc/lună (3 locuri în cameră)
    • 225 lei/loc/lună (4 locuri în cameră)
    • 185 lei/loc/lună (3+1 locuri în cameră)
  • C3
    • 275 lei/loc/lună (2 locuri în cameră)
    • 250 lei/loc/lună (3 locuri în cameră)
    • 225 lei/loc/lună (4 locuri în cameră)
  • C5
    • 275 lei/loc/lună (2 locuri în cameră)
    • 250 lei/loc/lună (2 locuri în cameră, pat dublu)
    • 250 lei/loc/lună (3 locuri în cameră)
  • C4, C6, C7, C8, C10, C12, C13
    • 120 lei/loc/lună (5 locuri în cameră)
  • C11 (doctoranzi, studenți familiști)
    • 150 lei/loc/lună (2 sau 3 locuri în cameră)
  • Akademos
    • 500 lei/loc/lună
    • 440 lei/loc/lună – mansardă;
  • Gaudeamus
    • 440 lei/loc/lună

Tarifele de cazare în căminele studenţeşti se stabilesc de Senatul Universităţii în funcţie de cheltuielile raportate la un loc de cazare şi în funcţie de gradul de confort din fiecare cămin studenţesc.

Documente

GALERIE FOTO

Pune o întrebare despre Admitere

Primești prin email noutățile și informațiile care te interesează

Contact