Informatică – Admitere Licență

//Informatică – Admitere Licență
Informatică – Admitere Licență 2019-05-22T10:02:08+00:00

Project Description

Ce poți studia

La Facultatea de Informatică (FII) ai şansa de a studia informatica la un standard profesional de excelenţă, pentru a putea deveni un specialist de performanţă care să asigure dezvoltarea societăţii informaţionale din România, în contextul integrării europene. Oferta de cursuri este permanent corelată cu tendințele internaționale și cu cerințele de pe piața muncii, incluzând acum, de exemplu,  Cloud Computing, Inteligență Artificială, Programare IOS / Android, Dezvoltarea sistemelor fizice cu platforma Arduino, Smart Card-uri, Antreprenoriat în IT, Practică în industrie – ca să numim doar câteva.

Vezi aici ce discipline poți studia la fiecare specializare.

De ce la noi

Pentru că beneficiezi de tehnologii de top, în laboratoare de ultimă oră, pentru că lucrezi atât cu profesori cât și cu specialiști din industria de profil, pentru că poți fi implicat în proiectele de cercetare ale FII (PrivateSky este ultimul proiect câștigat care se derulează până în 2021), pentru că, pe lângă educaţia formală, aici poţi participa la competiții studențesti de matematică sau programare, la stagii de practică în cadrul companiilor IT din zona Moldovei, la evenimente de anvergură, organizate în cadrul facultăţii, precum Şcolile de vară Eurolan, ECODAM sau ROSYCS sau conferințele internaționale itinerante (cum au fost CICLing 2010, ICCS 2014 sau EcoMedia 2016) sau cele organizate tradițional de facultate – ConsILR, ROCHI. De asemenea, poţi fi membru al uneia dintre cele mai active asociaţii studenţeşti, Asociaţia Studenţilor Informaticieni Ieşeni (ASII), ce derulează proiecte interactive (FII Practic și FII Code fiind printre cele mai cunoscute), alături de care poţi acumula o experienţă vitală în sporirea şanselor de dezvoltare personală și ulterior angajare.

Ce poţi face după ce termini

Ca absolvent/ă FII a studiilor de licență, poţi opta să îți continui studiile de masterat (FII are 5 masterate de profil) și ulterior de doctorat (5 îndrumători de doctorat), poți urma o carieră academică (profesor în învățământul universitar sau preuniversitar), sau una de cercetare (în universități, institute sau centre de cercetare de stat sau private), poți opta să îți lansezi propria afacere în IT sau domenii corelate sau poți lucra în companii de profil locale sau internaționale ca dezvoltator de software, inginer de sistem, dezvoltator web, administrator de reţea, manager de sisteme informatice, specialist în securitate.

FII printre cei mai buni!

Plata taxei de înscriere la admitere

  • poţi achita taxa de admitere prin ordin de plată, de la orice sucursală BRD din ţară. Este suficient să mergi la o sucursală a băncii unde vei putea achita suma corespunzătoare taxei de înscriere, menţionând numele Universității “Alexandru Ioan Cuza” din Iași și numele facultăţii la care urmează să îţi depui dosarul. Dovada plăţii (o copie a ordinului de plata) o anexezi dosarului de candidatură astfel nu va mai fi nevoie să te opreşti la caseria din Universitate. Poți economisi timp daca folosești aceasta metoda de plată. Este foarte important ca plata să fie făcută cu numele candidatului; altfel, chitanţa nu va putea fi luată în considerare.
  • pentru unele facultăți, poţi achita taxa de admitere și la casierii

Depunerea dosarului de admitere

  • în toate clădirile universității vei fi întâmpinat de puncte de informare de unde primești informaţii inclusiv despre sălile de înscriere, adică locul în care trebuie să ajungi pentru a depune dosarul de admitere;
  • Înainte de a depune dosarul verifică încă o data dacă ai toate actele necesare înscrierii;
  • În sală vei primi cererea de înscriere și instrucțiuni privind modul de completare a acesteia. Fii foarte atent mai ales când trebuie sa-ți completezi datele pe baza cărora se calculează media de admitere.

Actele necesare

  • fişa de înscriere
  • trei fotografii tip buletin de identitate
  • diploma de bacalaureat sau echivalentă cu aceasta, recunoscută de M.E.N.C.S.
    • candidaţii care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunea iunie-iulie 2018 pot prezenta la înscriere, în locul diplomei de bacalaureat, adeverinţa eliberată de liceu, în care se menţionează atât media generală, cât şi notele obţinute la probele susţinute şi notele la disciplinele care se iau în calcul la stabilirea mediei
    • dacă un candidat nu depune la o specializare diploma în original, va depune şi o adeverinţă de la facultatea unde are actele în original
  • original şi copie după cartea de identitate (care atestă domiciliul în România) sau paşaport (pentru candidaţii din ţările membre UE, SEE şi Elveţia)
  • original şi copie după certificatul de naştere
  • original şi copie după certificatul de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)
  • adeverinţă medicală tip (eliberată de medicul de familie)
  • chitanţă care dovedeşte plata taxei de înscriere sau actele necesare pentru scutirea de plata taxei
  • dosar plic

La toate punctele de mai sus la care se solicită prezentarea unui act în original şi în copie, originalul nu va fi lăsat la dosar, ci este necesar doar pentru a putea fi certificată corespondenţa între copie şi original.

Candidaţii cetăţeni români cu domiciliul în România, dar cu studii efectuate în străinătate (inclusiv Republica Moldova), vor prezenta la înscriere diploma de bacalaureat echivalată de către M.E.N.C.S. (CNRED).

Precizare

Candidaţii care au absolvit liceul inainte de 2018 vor depune la dosar, după caz:

  • declaraţie pe propria răspundere că nu au urmat cursurile nici unei facultăţi
  • adeverinţă de la facultatea urmată, care să ateste numărul de semestre finanţate de la buget de care au beneficiat, precum și numărul de semestre în care au beneficiat de bursă

Întrucât candidaţii au dreptul de a se prezenta concomitent la două sau mai multe domenii, în vederea admiterii în învăţământul superior, dosarul cu actele originale se depune la prima opţiune. Înscrierea pentru celelalte domenii se face pe baza documentelor mai sus menţionate, prezentate în copie, la care se adaugă o adeverinţă de înscriere de la facultatea unde s-a depus dosarul cu actele originale. Indiferent dacă Facultatea de Informatică reprezintă sau nu prima opţiune, testul scris este obligatoriu pentru toţi candidaţii.

Precizări privind echivalarea diplomei de bacaluareat obţinute în străinătate de către cetăţenii români

Candidații la admitere cetățeni români cu studii liceale în străinătate vor depune la facultăţi, în perioada înscrierilor dosarele pentru echivalarea diplomei de bacalaureat obţinute în străinătate, în vederea obţinerii atestatelor de recunoaştere emise de către C.N.R.E.D.

Candidatul va depune două dosare: unul pentru înscriere la facultate, celălalt pentru echivalarea diplomei de bacalaureat obţinute în străinătate, alcătuit conform actelor de pe site-ul CNRED: https://cnred.edu.ro/ro/echivalare-diplome-de-bacalaureat-obtinute-in-strainatate

Taxa pentru echivalare va fi achitată şi depusă la dosar în momentul confirmării locului obţinut prin admitere.

Dosarele pentru recunoaşterea studiilor vor fi transmise către Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (CNRED) de către universitate.

Atestatele de recunoaștere primite de la CNRED de către Universitate vor fi transmise facultăților pentru a completa dosarul personal al candidaților.

Candidații vor fi declarați admiși sub rezerva completării dosarului cu Atestatul de recunoaștere a diplomelor.

Candidaţii declaraţi admiși la una sau mai multe facultăţi/domenii din Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” au obligaţia să-și precizeze opţiunea pentru un singur domeniu sau un grup de domenii (unde este cazul), conform calendarului stabilit de fiecare facultate.

Candidaţii declaraţi admiși pe locurile subvenţionate de la buget (fără taxă) au obligaţia de a depune, conform calendarului stabilit de facultate, dosarul cu actele în original (dacă este cazul), de a semna contractul de studii și de a achita taxa de înmatriculare care este de 50 lei noi.

Candidaţii admiși pe locurile cu taxă au obligaţia să achite, conform calendarului stabilit de fiecare facultate, cel puţin 30% din taxa de școlarizare pentru semestrul I al anului universitar 2019 – 2020.

După acest termen, vor fi declaraţi respinși candidaţii care nu au depus dosarul cu actele în original, care nu au semnat contractul de studii și nu au achitat taxele menţionate mai sus. Locurile eliberate de acești candidaţi vor fi ocupate de următorii candidaţi care îndeplinesc condiţiile de admitere, sau vor fi scoase la concurs într-o nouă sesiune. Candidaţilor admiși pe locurile cu taxă nu li se percepe taxă de înmatriculare, aceasta fiind inclusă în taxa de școlarizare. Candidaţilor admiși cu taxă care renunţă la școlarizare în termen de 5 (cinci) zile de la semnarea contractului de studii, li se va reţine 10% din taxa de școlarizare pentru semestrul I.

Dacă cererea de retragere se va face după depășirea termenului de cinci zile de la semnarea contractului de studii, dar înainte de începerea celei de a doua sesiuni de admitere (vezi calendarul admiterii), candidaţilor li se va reţine 15% din taxa de școlarizare pentru semestrul I.

Celor care se retrag după începerea celei de a doua sesiuni de admitere, dar înainte de începerea anului universitar, li se va reţine 20% din taxa de școlarizare pentru semestrul I.

Atenție, acestea sunt ultimele medii de la admiterea din 2018. Ele sunt prezentate strict cu caracter informativ. De la an la an, mediile minime/maxime pot varia semnificativ.

Domeniul Media maximă BUGET Media minimă

BUGET

Media minimă TAXĂ IF Media minimă TAXĂ

ID / IFR

Media minimă

BUGET-

Rural

 Media minimă

BUGET-

Etnici ROMI

Informatică 10 8,07 7,68 6,08

DATE GENERALE

I.1. Din categoria românilor de pretutindeni, fac parte[1]:

  1. a) Persoanele care îşi asumă în mod liber identitatea culturală română, persoanele de origine română și cele aparținând filonului lingvistic şi cultural românesc care locuiesc în afara frontierelor României (R. Moldova, Albania, Bulgaria, Croația, Grecia, Israel, Macedonia, Serbia, Ucraina, Ungaria) – etnici români;
  2. b) Românii emigrați, fie că au păstrat sau nu cetățenia română, descendenții acestora, precum și cetățenii români cu domiciliul stabil sau reședința în străinătate – diaspora.

I.2. Școlarizarea românilor de pretutindeni se realizează cu respectarea strictă a capacității de școlarizare, astfel:

  1. a) fără plata taxelor de școlarizare, dar cu bursăla programe cu predare exclusiv în limba română;
  2. b) fără plata taxelor de școlarizare, dar fără bursă, la programe cu predare exclusiv în limba română;
  3. c) cu plata taxei de școlarizare în lei, în cuantumul stabilit pentru cetățenii român

I.3. (1) Locurile finanțate de la bugetul statului (fără plata taxelor de școlarizare, cu bursă sau fără bursă) sunt stabilite prin ordin al ministrului.

(2) Locurile cu taxă sunt aprobate de către Biroul Executiv al Consiliului de Administrație și, pentru ocuparea lor, se pot califica toți candidaţii care au obținut punctaje inferioare mediei de admitere pentru locurile finanţate de la buget, în ordinea descrescătoare a mediilor sau punctajelor, dar care satisfac cerinţa minimală de admitere (media minimă 5,00), precum şi cei care optează pentru această formă de învățământ în fişa de înscriere ori cei care îndeplinesc condițiile pentru a fi admişi doar cu taxă de studiu.

I.4. Se pot înscrie la programe de studii cu predare în limba română:

  • persoanele care prezintă acte de studii românești aferente unor programe de studii cu predare în limba română (diplome și certificate) sau acte de studii, situații școlare atestând cel puțin patru ani de studii consecutivi urmați în limba română, precum și certificate sau atestate de competență lingvistică nivel minim B2, eliberate de Institutul Limbii Române;
  • persoanele care prezintă certificate sau atestate de competență lingvistică nivel minim B1, eliberate de instituții de învățământ superior acreditate din ţară care organizează anul pregătitor de limba română pentru cetățenii străini sau obținute în străinătate, prin lectoratele de limba română ale Institutului Limbii Române sau prin Institutul Cultural Român.
  • optează pentru frecventarea anului pregătitor de limba română, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

I.5. Pentru programele de studii în limba engleză/franceză este necesară dovedirea competenței lingvistice printr-un certificat de atestare a cunoașterii limbii engleze/franceze eliberat de către o instituție recunoscută de MEN.

I.6. Înscrierea se poate realiza în perioada 16-21 iulie 2018/10-12 septembrie 2018 printr-una din următoarele metode:

  1. prin depunerea dosarului de candidatură, personal sau de către o altă persoană, cu procură, la Comisia centrală de admitere a candidaților români de pretutindeni în Corpul A al Universității ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Sala ”Traian Bratu”, după următorul program:
    • Luni, 16 iulie – vineri, 20 iulie 2018 – între orele: 900  – 1600;
    • Sâmbătă, 21 iulie 2018 – între orele: 900 – 1300.
  2. on-line, pe site-ul dedicat special românilor de pretutindeni: inscriere-etnici.uaic.ro;
  3. la sediile Extensiunilor Bălți (Univ. Alecu Russo din Bălți, str. Pușkin 28, bloc 4, Aula 408) și Chișinău (Univ. de Stat de Educație Fizică și Sport, Facultatea de Kinetoterapie, str. Andrei Doga nr. 22) doar pentru programele autorizate să funcționeze la acestea.

I.7. Nu se percepe taxă de înscriere.

I.8. Admiterea se realizează centralizat pe toată universitate, pe fișa de înscriere urmând a fi disponibile opțiuni privind toate programele de studii pentru care au fost alocate locuri.

I.9. Pentru buna organizare și desfășurare a concursului de admitere a românilor de pretutindeni vor fi implcați și studenți voluntari din asociații studențești, în special din ATRAG.

I.10.  Din componența dosarului de concurs, conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, se elimină cerinţa de depunere a copiilor legalizate ale documentelor, înlocuindu-le cu certificarea conformităţii cu originalul, de către membrii comisiei.

ADMITEREA LA STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ

II.1. Se pot înscrie pentru admitere în anul universitar 2018/2019 candidații din R. Moldova, Albania, Bulgaria, Croația, Grecia, Israel, Macedonia, Serbia, Ucraina, Ungaria și din diaspora.

II.2. (1) Candidații vor fi admiși pe bază de concurs de dosar, media de admitere fiind 100% media examenului de bacalaureat, în limita locurilor alocate. Candidații pentru Facultatea de Educație Fizică și Sport, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației (specializarea Pedagogia învățământului primar și preșcolar) și Facultatea de Teologie Ortodoxă (specializarea Teologie ortodoxă pastorală) vor susține probe eliminatorii, notate cu admis/respins.

(2) Criteriul de departajare pentru candidații cu aceeași medie aflați pe ultimele locuri este media anilor de studii liceale.

(3) Se pot recunoaște, în vederea admiterii, rezultatele obținute la olimpiadele/concursurile internaționale și naționale (obținute pe teritoriul României) .

II.3. (1) Dosarul de candidatură va conține următoarele documente:

  1. Fișă de înscriere (Anexa nr. 1 – se completează în momentul depunerii dosarului);
  2. Original* și copie după B.I./C.I./actul de identitate, inclusiv dovada domiciliului;
  3. Original* și copie după certificatului de naștere, tradus în limba română sau într-o limbă de circulație internațională;
  4. Original* și copie după pașaport, valabil cel puțin 6 luni de la începerea programului de studii pentru care optează candidatul;
  5. Original* și copie certificatului de căsătorie, după caz, tradus în limba română sau într-o limbă de circulație internațională;
  6. Declarație pe proprie răspundere, pe baza voinței liber exprimate, de asumare a identității culturale române, potrivit legislației în vigoare (Anexa nr. 2), cu excepția candidaților din R. Moldova pentru care unul sau ambii părinți sunt, conform certificatului de naștere al candidatului, aparținători ai filonului lingvistic și cultural românesc;
  7. Copia diplomei de Bacalaureat sau echivalentă sau, după caz, adeverința (pentru absolvenții anului curent) de promovare a examenelor naționale de absolvire a învățământului liceal (tradusă în limba română sau într-o limbă de circulație internațională);
  8. Copii ale foilor matricole pentru studiile liceale absolvite (traduse în limba română sau într-o limbă de circulație internațională);
  9. Copia recomandării ierarhilor sau acordul conducătorilor locali de culte, pentru candidații la admiterea în învățământul superior teologic, după caz;
  10. Adeverință medicală tip, eliberată în ultimele 6 luni, care să menționeze starea de sănătate a candidatului (este/nu este în evidență cu boli cronice, şi care sunt acestea, dacă este cazul). Candidații la Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport vor respecta cerințele specifice;
  11. 3 fotografii 2×2,5 cm;
  12. alte documente solicitate de facultate, după caz.

(*) se restituie candidatului după certificarea documentului în copie de către membrii comisiei.

(2) Candidații români de pretutindeni care au studii în altă țară decât România sau cea de domiciliu trebuie să prezinte, împreună cu diploma de bacalaureat, adeverința de echivalare eliberată de Ministerul de resort din țara de domiciliu.

II.4. (1) Verificarea diplomelor de bacalaureat prezentate de absolvenții din Republica Moldova se realizează accesând  https://ctice.md/verif/  și, ulterior, pagina pentru verificarea actelor de studii.

(2) Pentru candidații din diaspora, diplomele care dau accesul la studii de licență sunt menționate în Anexa nr. 3).

II.5. Candidații pentru studii universitare de licență, care, inițial, au fost admiși la un program de studii și se află în anul pregătitor, pot opta pentru un alt program de studii numai printr-un nou concurs, după absolvirea anului pregătitor. În cazul nepromovării noului concurs de admitere, aceștia își pot continua studiile în baza aprobării anterioare.

DISPOZIŢII FINALE

IV.1. Listele cu candidații înscriși va fi completată cu cei care s-au înscris la concursul de admitere prin e-mail la Ministerul Educației.

IV.2. Ministerul pentru Românii de Pretutindeni și Ministerul Afacerilor Externe pot emite recomandări în cazul candidaților a căror școlarizare în România este considerată oportună din perspectiva politicii externe și a relațiilor cu românii de pretutindeni.

IV.3. Comisia centrală de admitere a candidaților români de pretutindeni poate redistribui locurile alocate inițial pe țări care au rămas neocupate în urma organizării concursului de admitere.

IV.4. (1) Candidaţii declarați admişi pe locurile finanțate de la buget au obligația de a depune, conform calendarului stabilit, dosarul cu actele de studii în original, de a semna Formularul de confirmare (Anexa nr. 5) şi de a achita taxa de înmatriculare de 50 lei (cu excepția candidaților admiși la Extensiunile Bălți și Chișinău). Aceasta nu se restituie în cazul renunţării la şcolarizare.

(2) Candidaţii admişi pe locurile cu taxă au obligația să depună, conform calendarului stabilit, dosarul cu actele de studii în original, să achite cel puțin 30% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2017/2018 şi să semneze Formularul de confirmare (Anexa nr. 5). În cazul în care sunt admişi sau urmează deja un alt program de studii, vor depune la dosar copia legalizată a diplomei de bacalaureat însoțită de adeverință care să ateste prezența originalului la altă facultate/ instituţie de învățământ superior.

(3) După termenele stabilite, candidaţii care nu şi-au îndeplinit aceste obligaţii vor fi declaraţi respinşi. Locurile eliberate de aceşti candidaţi vor fi ocupate de următorii candidaţi.

IV.5. Taxa de școlarizare achitată la confirmarea locului cu taxă  se restituie în aceleași condiții ca și pentru candidații români. Ca dată de referință pentru calculul sumelor reținute se va lua data semnării Formularului de confirmare a locului.

IV.6. Contractul de studii se va semna după primirea Ordinului/Avizului MEN privind înmatricularea.

IV.7.  Studenții admiși ca bursieri ai statului român, într-unul din ciclurile de studii universitare, care se retrag de la studii sau sunt exmatriculați, se pot reînscrie cu taxă de școlarizare în lei, în cuantumul stabilit pentru cetățenii români în conformitate cu regulamentele fiecărei instituții de învățământ superior. Excepție fac cazurile medicale, aprobate în baza Cartei Universitare, precum și cele care au avizul Senatului instituției de învățământ superior.

IV.8. În cazul în care românii de pretutindeni își schimbă domiciliul în România pe parcursul studiilor, aceștia pot continua studiile în conformitate cu reglementările Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași pentru cetățenii români cu domiciliul stabil în România, începând cu anul universitar următor.

[1] Conform Legii nr. 299/2007 privind sprijinul acordat românilor de pretutindeni, republicată, cu modificările ş i completările ulterioare

Număr de locuri

Numărul de locuri pentru candidații de etnie romă este distribuit pe facultăți conform informațiilor de pe această pagină

Acte necesare – Licență

  • Diploma de Bacalaureat obținută în România și Foaia matricolă a anilor de liceu, în original, sau Atestat de echivalare emis de C.N.R.E.D;
  • Diploma de licență sau echivalentă pentru candidații care doresc să urmeze a doua specializare;
  • Original* și copie după cartea de identitate (care atestă domiciliul în România)/pașaport (candidați UE, SEE și Elveția)
  • Original* și copie după certificat de naștere;
  • Original* și copie după certificatul de căsătorie, sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul);
  • Adeverință medicală tip, eliberată în ultimele 6 luni, în care să menționeze starea de sănătate a candidatului (este/nu este în evidență cu boli cronice, și care sunt acestea, dacă este cazul);
  • În cazul studenților/absolvenților/exmatriculaților: adeverință din care să rezulte numărul de semestre urmate la buget/taxă și numărul de semestre în care a beneficiat de bursă;
  • 2 fotografii 3/4;
  • Olimpicii vor prezenta diploma de olimpic;
  • Dosar plic.
  • (*) se restituie candidatului după certificarea documentului în copie de către membrii comisiei.
  • recomandare scrisă emisă de una dintre organizaţiile legal constituite ale romilor, indiferent de domeniul acesteia de activitate, din care să reiasă că respectivul candidat face parte din etnia romă şi nu faptul că este membru al organizaţiei în cauză;
  • chitanţa de achitare a taxei de înscriere;
  • alte acte solicitate de facultate (pentru Facultăţile de Educaţie Fizică şi Sport, Teologie Ortodoxă sau Teologie Romano-Catolică).

Acte necesare – Master

  • diploma de bacalaureat – în original;
  • diploma de licenţă – în original;
  • suplimentul al diploma de licenţă/foaie matricolă – în original;
  • certificat de naştere – în copie legalizată;
  • certificatul de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul) – în copie legalizată;
  • carte de identitate – copie;
  • adeverinţă medicală tip;
  • 2 fotografii 3/4;
  • recomandare scrisă emisă de una dintre organizaţiile legal constituite ale romilor, indiferent de domeniul acesteia de activitate, din care să reiasă că respectivul candidat face parte din etnia romă şi nu faptul că este membru al organizaţiei în cauză;
  • chitanţa de achitare a taxei de înscriere;
  • fişă de înscriere (se găseşte la comisia de admitere);
  • alte acte solicitate de facultate (pentru Facultăţile de Educaţie Fizică şi Sport, Teologie Ortodoxă sau Teologie Romano-Catolică).

Media de admitere

Modalitatea de calculare a mediei de admitere: conform condițiilor detaliate pentru fiecare facultate pe această pagină

  • Cine are drept de cazare

    Dreptul de cazare se acordă studenţilor şi doctoranzilor înmatriculaţi la zi care nu au domiciliul stabil în municipiul Iaşi. Nu contează dacă eşti înmatriculat pe locurile de la buget sau cu taxă. Criteriul principal în acordarea dreptului de cazare este media anuală obţinută în anul universitar anterior. Pentru studenţii înmatriculaţi în anul I se va lua în considerare media obţinută la admitere.

    Când se fac cazările

    În anul universitar 2018-2019:

    • 3 septembrie – termenul până la care facultățile vor transmite către Direcția Generală Administrativă numărul de cereri de cazare (inclusiv pentru anul I, ca nr. de locuri scoase la concurs), pe categorii de studenți (fete/băieți);
    • 12 septembrie – repartizarea locurilor de cazare către facultăţi;
    • 21 septembrie – afişarea, la facultăţi, a listelor cu studenţii care au primit dreptul de cazare;
    • 24 – 26 septembrie – eliberarea dispoziţiilor individuale de cazare (în data de 26 septembrie, dispozițiile de cazare vor fi eliberate până la ora 15:00 şi cazarea efectivă se va efectua până la ora 17:00);
    • 26 septembrie, ora 17:00 – anularea tuturor dispoziţiilor de cazare ale studenţilor care nu s-au cazat, prin considerarea depăşirii termenului de valabilitate al acestora;
    • 26 septembrie, ora 20:00 – raportarea de către Direcţia Servicii Sociale Studenţeşti, a locurilor rămase libere, către facultăţi;
    • 27, 28, 29 septembrie – afișarea la facultăți a listelor cu studenții care au primit dreptul de cazare în ordinea descrescătoare a mediilor și eliberarea dispoziţiilor de cazare cu valabilitate de 24 de ore de la data emiterii.
    • 12 noiembrie, ora 8:00 – depunerea cererilor de cazare la Biroul Social al Direcţiei Servicii Sociale Studenţeşti.

    Actele de care ai nevoie la cazare

    • dispoziţia de cazare;
    • contractul de închiriere, completat în trei exemplare (vei primi formularele de la facultate);
    • legitimaţia de camin (eliberată de facultate);
    • o fotografie tip buletin;
    • cererea de stabilire a reşedinţei (vei primi formularul de la facultate);
    • buletinul/ cartea de identitate, pentru cetăţenii români; paşaport pentru cetăţenii străini;
    • copie xerox după certificatul de căsătorie.

    Cât costă

    Tarifele de cazare în anul universitar 2018-2019

    • C1
      • 275 lei/loc/lună (2 locuri în cameră)
      • 250 lei/loc/lună (3 locuri în cameră)
    • C2
      • 275 lei/loc/lună (2 locuri în cameră)
      • 250 lei/loc/lună (3 locuri în cameră)
      • 225 lei/loc/lună (4 locuri în cameră)
      • 185 lei/loc/lună (3+1 locuri în cameră)
    • C3
      • 275 lei/loc/lună (2 locuri în cameră)
      • 250 lei/loc/lună (3 locuri în cameră)
      • 225 lei/loc/lună (4 locuri în cameră)
    • C5
      • 275 lei/loc/lună (2 locuri în cameră)
      • 250 lei/loc/lună (2 locuri în cameră, pat dublu)
      • 250 lei/loc/lună (3 locuri în cameră)
    • C4, C6, C7, C8, C10, C12, C13
      • 120 lei/loc/lună (5 locuri în cameră)
    • C11 (doctoranzi, studenți familiști)
      • 150 lei/loc/lună (2 sau 3 locuri în cameră)
    • Akademos
      • 500 lei/loc/lună
      • 440 lei/loc/lună  – mansardă;
    • Gaudeamus
      • 440 lei/loc/lună
    • Cămin „Buna Vestire”
      • 350 lei/loc/lună

    Tarifele de cazare în căminele studenţeşti se stabilesc de Senatul Universităţii în funcţie de cheltuielile raportate la un loc de cazare şi în funcţie de gradul de confort din fiecare cămin studenţesc.

    Documente

GALERIE FOTO

Pune o întrebare despre Admitere

Primești prin email noutățile și informațiile care te interesează

Contact