Ce poți studia
Dacă vrei să fii păstor de suflete, să le insufli copiilor valorile creştine, să devii un profesionist al slujirii semenilor sau dacă te pasionează artele plastice cu orientare sacră, prin cele patru programe de studii de licenţă (Teologie Ortodoxă Pastorală, Teologie Didactică, Teologie Ortodoxă – Asistenţă Socială şi Artă Sacră), Facultatea de Teologie Ortodoxă îţi oferă posibilitatea de a studia domeniul ales într-un spaţiu educaţional dedicat formării tale intelectuale şi spirituale.
Vezi aici ce discipline poți studia la fiecare specializare.
Ce spun colegii tăi mai mari despre Facultate
Cursuri online pentru elevi
Război, Pandemie, alte riscuri ale globalizării și nevoia vitală de spiritualitate creștină, Lect. univ. dr. diac. Adrian Sorin MIHALACHE
Cultivarea Inteligenței Spirituale. Teologia si științele despre cel mai cuprinzător proiect universitar de dezvoltare personală, Lect. univ. dr. diac. Adrian Sorin MIHALACHE
„Teologia sau drumul către sine. Incursiune identitară”, Lect. univ. dr. pr. Cezar HÂRLĂOANU
De ce la noi
Ca student al Facultăţii de Teologie Ortodoxă din Iaşi beneficiezi de oportunităţi unice în ţară. Vei avea şansa de a colabora cu cadre didactice formate în proporţie de 90% în străinătate. Vei avea acces la Biblioteca „Dumitru Stăniloae”, unde poţi consulta lucrări unicat, enciclopedii şi dicţionare clasice de teologie, precum şi cărţi şi periodice de specialitate în limbi de circulaţie internaţională. Te vei putea reculege în Capela facultăţii. Vei învăţa cum să-i înveţi pe copii, făcând practică pedagogică în şcoli ieşene de prestigiu, şi vei putea participa la numeroasele programe de asistenţă socială şi voluntariat desfăşurate de studenţii teologi. Dacă alegi Arta Sacră, prima specializare de acest gen din ţară, îţi vei putea descoperi şi cultiva talentul pictural şi vei avea acces la aparatură de ultimă generaţie, destinată restaurării şi conservării lucrărilor de artă şi carte veche.
Ce poţi face după ce termini
Ca licenţiat al Specializării Teologie Ortodoxă Pastorală poţi deveni, prin hirotonie, membru al clerului bisericesc în treptele de diacon, preot sau episcop. Dacă nu urmezi vocaţia preoţească poţi alege un alt domeniu de activitate în administraţia bisericească sau în societatea civilă. Dacă eşti absolvent de Teologie Ortodoxă Didactică poţi preda disciplina Religie Ortodoxă în învăţământul primar şi gimnazial de stat sau privat, iar ca licenţiat în Teologie Ortodoxă – Asistenţă Socială te poţi angaja ca asistent social în instituţii de profil din ţară şi străinătate. Dacă ai terminat Artă Sacră poţi profesa ca pictor bisericesc, restaurator carte-document şi icoană în spaţiul eclezial sau în alte sectoare de activitate culturală (edituri, muzee, biblioteci, case de cultură) ori ca profesor de educaţie plastică în învăţământul preuniversitar.
Domenii, specializări, forme de învățământ și limba de predare
(sesiunea iulie 2025)
Condiții de admitere
Pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală:
- Proba eliminatorie vocațională: Dicție şi aptitudini muzicale (absolvenții Seminarului Teologic Liceal NU susțin această probă)- notat admis/respins;
- Media de admitere:
- 60% Media generală de la bacalaureat;
- 40% Nota obținută la proba scrisă la Învățătura de credință ortodoxă, durata proba 3 ore.
Criteriile de departajare a candidaților cu aceeași medie:
- Nota obţinută la proba scrisă Învățătura de credință ortodoxă;
- Media obţinută în timpul anilor de studii la disciplina Limba şi literatura română.
Pentru celelalte specializări
Media de admitere:
- 100% Media generală de la bacalaureat.
Criteriile de departajare a candidaților cu aceeași medie:
-
- Media din timpul anilor de studiu liceal;
- Media obţinută în timpul anilor de studii la disciplina Limba şi literatura română.
Taxa de înscriere
- 250 lei/specializare
Taxa de școlarizare pe an de studii pentru seria 2025 -2028/2029
- 3000 lei
Plata taxei de înscriere la admitere
- Modalități de plată a taxei de admitere:
- Poți plăti taxa de admitere online:
– cu cardul din contul de candidat pe platforma eadmitere.uaic.ro prin euplatesc.ro. Plata cu cardul este disponibilă doar după ce selectezi o opțiune de locuri, adică program de studii universitare finanțate de la bugetul de stat (fără taxă) sau cu taxă. După ce ai efectuat plata cu cardul confirmarea apare automat în platformă;
– în contul BCR, pe platforma https://plati-taxe.uaic.ro/. Te rugăm să citești cu atenție instrucțiunile de pe platformă.
-
- Poţi achita taxa de admitere la orice agenţie BRD din ţară, în contul RO68 BRDE 240SV 8953 4452 400, cod 28 – taxă admitere. Este necesar să indici codul pentru fiecare Facultate, forma de învățământ (IF, ID sau IFR). Vezi AICI tabelul cu codurile facultăţilor.
- Pentru fiecare dosar de înscriere se achită o taxă de admitere distinctă.
- Dovada plăţii (o copie a ordinului de plata) o anexezi dosarului de candidatură. Este foarte important ca plata să fie făcută cu numele și CNP-ul candidatului, altfel, chitanţa nu va putea fi luată în considerare.
- Dacă te numeri printre candidații scutiţi de plata taxei de înscriere, alege ca metodă de plată în platformă „Scutire taxă” și încarcă documentul care atestă faptul că ești eligibil pentru scutirea taxei. Vezi AICI categoriile de candidați scutiţi de plata taxei de înscriere.
- Românii de pretutindeni (Republica Moldova, Ucraina, diaspora) sunt exceptaţi de la plata taxei de înscriere.
- Taxele de admitere de la fiecare facultate pot fi consultate aici.
Depunerea dosarului de admitere
Înscrierea se realizează on-line AICI sau la sediul facultății. Puteți consulta detalii AICI
- dacă alegi să te înscrii on-line, te rugăm să citești cu atenție secțiunea „Întrebări frecvente”.
- în cazul în care alegi să depui dosarul în format fizic, în sala de înscriere vei primi instrucțiunile necesare.
- în toate clădirile universității vei fi întâmpinat de puncte de informare de unde primești informaţii inclusiv despre sălile de înscriere, adică locul în care trebuie să ajungi pentru a depune dosarul de admitere.
Actele necesare
Înscrierea candidaților la concursul de admitere se poate face atât în format fizic cât și online. În ambele situații candidații vor completa integral fișa de înscriere în format online, în platforma Universității (https://eadmitere.uaic.ro).
Candidații care se înscriu online vor încărca pe platformă copii scanate sau fotografii lizibile a documentelor prevăzute mai jos. Documentele originale ori copiile fizice după acestea, după caz, vor fi depuse în momentul confirmării locului, în cazul în care candidatul va fi declarat admis.
Candidații care optează pentru înscrierea fizică vor depune documentele (originale, acolo unde este precizat expres, ori copii simple) enumerate mai jos, la sediul Universității, în spațiile desemnate pentru acest scop de către fiecare facultate (vezi AICI sălile în care se fac înscrierile).
- Diploma de Bacalaureat:
a). Pentru candidații cu studii absolvite în România
-
- Diploma de Bacalaureat, în original, sau un document echivalent (se acceptă diploma de Bacalaureat în copie dacă s-a efectuat o înscriere prealabilă la o altă facultate, caz în care se va adăuga la dosar o adeverință din partea facultății la care s-a efectuat prima înscriere);
- sau
- Adeverință de Bacalaureat, în original (pentru candidații care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunile corespunzătoare anului școlar 2024-2025 și cărora nu le-a fost emisă Diploma de Bacalaureat până la momentul înscrierii la concursul de admitere);
b). Pentru candidații cu studii absolvite în străinătate
-
- Diploma de Bacalaureat însoțită de Atestatul/Adeverință de echivalare a studiilor emis de CNRED, în original,
- sau
- Diploma de Bacalaureat, în original, și dosarul de echivalare complet, întocmit în vederea recunoașterii studiilor liceale, care va fi transmis de Universitate către CNRED (pentru candidații care nu dețin atestatul de echivalare a studiilor emis de CNRED;
- Cartea de identitate (care atestă domiciliul în România)/pașaport (candidați din țările membre UE, SEE și Elveția)/Permisul de ședere pe termen lung în copie (se prezintă originalul în vederea certificării);
- Certificatul de naștere – copie (se prezintă originalul în vederea certificării);
- Certificatul de căsătorie/documentul care atestă schimbarea numelui – copie (se prezintă originalul în vederea certificării);
- Adeverință medicală tip – original, eliberată de medicul de familie în ultimele 6 luni, atestând: este/nu este în evidență cu boli cronice și care sunt acestea, dacă este cazul. Candidații la Facultatea de Educație Fizică și Sport vor depune la dosar o adeverință medicală din care să rezulte că persoana respectivă poate susține probele sportive, respectiv candidatul este apt din punct de vedere medical pentru domeniul educație fizică și sport;
- În cazul candidaților care au deja calitatea de studenți/absolvenți/exmatriculați: adeverință emisă de universitatea inițială din care să rezulte numărul de semestre urmate la buget/taxă și numărul de semestre în care a beneficiat de bursă – original;
- 2 fotografii color tip legitimație (format 2×2,5 cm) – doar la dosarele depuse în format fizic;
- Acordul de prelucrare a informațiilor având caracter personal (Anexa IV) – se completează pe platformă;
- Dovada achitării taxei de admitere sau dovada scutirii de plată a acesteia;
- Alte acte stabilite de fiecare facultate în parte.
Înscrierea în format fizic se face de către candidat personal sau de către o altă persoană, în numele candidatului, pe bază de procură notarială.
Dosarul de concurs va cuprinde, în ipoteze speciale, și alte documente, astfel:
a). Candidatul care se înscrie concomitent la două sau mai multe programe va depune dosarul fizic, cu actele în original, la prima opțiune determinată cronologic. Înscrierea pentru celelalte programe se face pe baza documentelor depuse în copie simplă și a adeverinței de confirmare că actele în original s-au depus la altă facultate.
b). Candidații romi care se înscriu pe locurile special alocate acestei etnii vor depune o recomandare scrisă, emisă de o organizație legal constituită a romilor, indiferent de domeniul acesteia de activitate, care să ateste faptul că respectivul candidat face parte din etnia romă.
c). Candidații proveniți din sistemul de asistență socială vor depune la înscriere, adeverință eliberată de Direcția Generală de Asistență Socială și Protecție a Copilului sau alte instituții abilitate, care atestă faptul că provin din sistemul de protecție socială.
d). Candidații cu dizabilități vor depune, la înscriere, formularul A5 eliberat de medicul de specialitate, în baza diagnosticului/diagnosticelor stabilit(e), sau certificatul de încadrare în grad de handicap, după caz.
e). Candidații cetățeni ai statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparținând Spațiului Economic European, ai Confederației Elvețiene precum și cetăţenii britanici şi membrii familiilor acestora, ca beneficiari ai Acordului privind retragerea Regatului Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord din Uniunea Europeană şi din Comunitatea Europeană a Energiei Atomice 2019/C 384 I/01, vor prezenta, la înscriere, documentele enumerate mai sus și traducerea legalizată a acestora în limba română.
Dosarul cu actele depuse rămâne pe toată perioada concursului de admitere la comisie.
Mai multe informații sunt publicate pe site-urile facultăților și în Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii la studiile universitare de licență și de masterat pentru anul universitar 2025-2026
Precizări privind echivalarea diplomei de bacalaureat obţinute în străinătate de către cetăţenii români
Candidații la admitere cetățeni români cu studii liceale în străinătate, vor depune la facultăţi la comisiile de admitere sau online pe site-ul de admitere: eadmitere.uaic.ro, în perioada înscrierilor, dosarele pentru echivalarea diplomei de bacalaureat obţinute în străinătate, în vederea obţinerii atestatului de echivalare a studiilor emis de către C.N.R.E.D.
Înscriere online: În momentul înscrierii online (eadmitere.uaic.ro) candidatul va realiza un fişier PDF cu toate actele solicitate, pe care le va încărca în secțiunea Documente necesare/Dosar pentru obținerea documentului de recunoaștere a studiilor efectuate in străinătate. Documentele care trebuie depuse în original (traducerile legalizate ale actelor de studii, adeverințele de autenticitate, dacă este cazul), vor fi depuse la dosar în momentul confirmării locului obţinut prin admitere, la sediul facultăţii.
Dosarul pentru echivalarea diplomei de bacalaureat obţinute în străinătate va fi alcătuit conform actelor de pe site-ul CNRED: https://cnred.edu.ro/echivalarea-diplomei-de-bacalaureat-obtinuta-in-strainatate-de-cetatenii-romani/
Dosarele pentru recunoaşterea studiilor vor fi transmise către Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (CNRED) de către universitate.
Atestatele de recunoaștere primite de la CNRED de către Universitate vor fi transmise facultăților pentru a completa dosarul personal al candidaților.
Candidații vor fi declarați admiși sub rezerva completării dosarului cu Atestatul de recunoaștere a diplomelor.
Informații complete despre confirmarea locului sunt publicate AICI.
Eventualele contestaţii se depun în maxim 24 de ore, începând cu data şi ora afişării rezultatelor sesiunii de admitere. Rezultatul contestaţiilor se comunică în cel mult 2 zile după încheierea termenului de depunere a acestora. Decizia comisiei de contestaţii este definitivă.
Confirmarea locului presupune:
- achitarea, după caz, a taxei de înmatriculare/tranșei din taxa de școlarizare (pentru candidații admiși pe locuri cu taxă);
- depunerea dosarului de concurs, fizic, cu toate documentele indicate;
- semnarea contractului de studii.
Atenție: În cazul neîndeplinirii obligațiilor mai sus enumerate în termenul stabilit de fiecare facultate, candidații vor fi declarați respinși. Locurile eliberate astfel vor fi ocupate de următorii candidați care îndeplinesc condițiile de admitere sau vor fi scoase la concurs într-o nouă sesiune.
Candidații declarați admiși la forma de învățământ cu frecvență au obligația de a depune la dosar un extras de cont al titularului. În cazuri excepționale, extrasul de cont poate fi adus până la începerea anului universitar.
Candidații declarați admiși pe locurile finanțate de la buget au obligația de a depune, conform calendarului stabilit de facultate, dosarul cu actele de studii în original, de a semna contractul de studii și de a achita taxa de înmatriculare în cuantum de 100 lei. Aceasta nu se restituie în cazul renunțării la școlarizare.
Candidații admiși pe locurile cu taxă au obligația:
-
- de a depune, conform calendarului stabilit de facultate, dosarul cu actele de studii;
- de a semna contractul de studii;
- de a achita cel puțin 30% din taxa de școlarizare pentru semestrul I al anului universitar 2025-2026 – suma indicată în anunțul facultății.
- Candidații admiși pe locurile cu taxă trebuie să completeze, după caz, dosarul de înscriere cu Diploma de Bacalaureat, Diploma de Licenţă şi Suplimentul la Diplomă/Foaia matricolă în original, în cazul candidaților înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, sau în copie legalizată, pentru candidații admiși la învățământ la distanță sau cu frecvență redusă.
- În cazul în care candidații sunt admiși sau urmează deja un alt program de studii, vor depune la dosar copii legalizate ale actelor de studii însoțite de adeverință care să ateste prezența actelor de studii în original la altă facultate/instituție de învățământ superior.
- În cazul neîndeplinirii obligațiilor mai sus enumerate, candidații vor fi declarați respinși.
- Candidaților admiși pe locurile cu taxă nu li se percepe taxă de înmatriculare, aceasta fiind inclusă în taxa de școlarizare.
Atenție: Necompletarea dosarului de admitere în termenul stabilit de către fiecare facultate, din vina exclusivă a candidatului admis, duce la pierderea locului și la neînmatricularea la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.
Mai multe informații sunt publicate pe paginile facultăților și în Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii la studiile universitare de licență și de masterat pentru anul universitar 2025-2026
Candidații ROMÂNI DE PRETUTINDENI se vor putea înscrie la aceleași specializări ca și candidații ROMÂNI în limita locurilor ce vor fi scoase la concurs.
Domenii, specializări, forme de învățământ și limba de predare
(sesiunea iulie 2025)
Informații despre admiterea candidaților români de pretutindeni la programele de studii universitare de licență organizate la Extensia UAIC din Chișinău, Republica Moldova.
Condiții de admitere
Media de admitere:
- 100% media anilor de studii liceale.
Pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală:
- Proba eliminatorie vocațională (probă orală), Dicție şi aptitudini muzicale (absolvenții Seminarului Teologic Liceal NU susțin această probă)- notat Admis/Respins
Criteriile de departajare pentru candidații cu aceeași medie de admitere aflați pe ultimele locuri:
- Media de la examenul de bacalaureat;
- Media generală obținută în ultima clasă de studii liceale.
Taxa de înscriere
NU se percepe taxă de înscriere.
Informații detaliate despre admiterea candidaților români de pretutindeni AICI.
Înscrierea candidaților la concursul de admitere se poate face atât în format fizic cât și online. În ambele situații candidații vor completa integral fișa de înscriere în format online, în platforma Universității (https://eadmitere.uaic.ro).
Candidații care se înscriu online vor încărca pe platformă copii scanate sau fotografii lizibile a documentelor prevăzute mai jos. Documentele originale ori copiile fizice după acestea, după caz, vor fi depuse în momentul confirmării locului, în cazul în care candidatul va fi declarat admis.
Candidații care optează pentru înscrierea fizică vor depune documentele (originale, acolo unde este precizat expres, ori copii simple) enumerate mai jos, la sediul Universității, în spațiile desemnate pentru acest scop de către fiecare facultate (vezi AICI sălile în care se fac înscrierile).
- Diploma de Bacalaureat:
a). Pentru candidații cu studii absolvite în România
-
- Diploma de Bacalaureat, în original, sau un document echivalent (se acceptă diploma de Bacalaureat în copie dacă s-a efectuat o înscriere prealabilă la o altă facultate, caz în care se va adăuga la dosar o adeverință din partea facultății la care s-a efectuat prima înscriere);
- sau
- Adeverință de Bacalaureat, în original (pentru candidații care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunile corespunzătoare anului școlar 2024-2025 și cărora nu le-a fost emisă Diploma de Bacalaureat până la momentul înscrierii la concursul de admitere);
b). Pentru candidații cu studii absolvite în străinătate
-
- Diploma de Bacalaureat însoțită de Atestatul/Adeverință de echivalare a studiilor emis de CNRED, în original,
- sau
- Diploma de Bacalaureat, în original, și dosarul de echivalare complet, întocmit în vederea recunoașterii studiilor liceale, care va fi transmis de Universitate către CNRED (pentru candidații care nu dețin atestatul de echivalare a studiilor emis de CNRED;
- Cartea de identitate (care atestă domiciliul în România)/pașaport (candidați din țările membre UE, SEE și Elveția)/Permisul de ședere pe termen lung în copie (se prezintă originalul în vederea certificării);
- Certificatul de naștere – copie (se prezintă originalul în vederea certificării);
- Certificatul de căsătorie/documentul care atestă schimbarea numelui – copie (se prezintă originalul în vederea certificării);
- Adeverință medicală tip – original, eliberată de medicul de familie în ultimele 6 luni, atestând: este/nu este în evidență cu boli cronice și care sunt acestea, dacă este cazul. Candidații la Facultatea de Educație Fizică și Sport vor depune la dosar o adeverință medicală din care să rezulte că persoana respectivă poate susține probele sportive, respectiv candidatul este apt din punct de vedere medical pentru domeniul educație fizică și sport;
- În cazul candidaților care au deja calitatea de studenți/absolvenți/exmatriculați: adeverință emisă de universitatea inițială din care să rezulte numărul de semestre urmate la buget/taxă și numărul de semestre în care a beneficiat de bursă – original;
- 2 fotografii color tip legitimație (format 2×2,5 cm) – doar la dosarele depuse în format fizic;
- Acordul de prelucrare a informațiilor având caracter personal (Anexa IV) – se completează pe platformă;
- Dovada achitării taxei de admitere sau dovada scutirii de plată a acesteia;
- Alte acte stabilite de fiecare facultate în parte.
Înscrierea în format fizic se face de către candidat personal sau de către o altă persoană, în numele candidatului, pe bază de procură notarială.
Dosarul de concurs va cuprinde, în ipoteze speciale, și alte documente, astfel:
a). Candidatul care se înscrie concomitent la două sau mai multe programe va depune dosarul fizic, cu actele în original, la prima opțiune determinată cronologic. Înscrierea pentru celelalte programe se face pe baza documentelor depuse în copie simplă și a adeverinței de confirmare că actele în original s-au depus la altă facultate.
b). Candidații romi care se înscriu pe locurile special alocate acestei etnii vor depune o recomandare scrisă, emisă de o organizație legal constituită a romilor, indiferent de domeniul acesteia de activitate, care să ateste faptul că respectivul candidat face parte din etnia romă.
c). Candidații proveniți din sistemul de asistență socială vor depune la înscriere, adeverință eliberată de Direcția Generală de Asistență Socială și Protecție a Copilului sau alte instituții abilitate, care atestă faptul că provin din sistemul de protecție socială.
d). Candidații cu dizabilități vor depune, la înscriere, formularul A5 eliberat de medicul de specialitate, în baza diagnosticului/diagnosticelor stabilit(e), sau certificatul de încadrare în grad de handicap, după caz.
e). Candidații cetățeni ai statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparținând Spațiului Economic European, ai Confederației Elvețiene precum și cetăţenii britanici şi membrii familiilor acestora, ca beneficiari ai Acordului privind retragerea Regatului Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord din Uniunea Europeană şi din Comunitatea Europeană a Energiei Atomice 2019/C 384 I/01, vor prezenta, la înscriere, documentele enumerate mai sus și traducerea legalizată a acestora în limba română.
Dosarul cu actele depuse rămâne pe toată perioada concursului de admitere la comisie.
Mai multe informații sunt publicate pe site-urile facultăților și în Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii la studiile universitare de licență și de masterat pentru anul universitar 2025-2026
Media de admitere
Modalitatea de calculare a mediei de admitere: conform condițiilor detaliate pentru fiecare facultate pe această pagină
Atenție, acestea sunt ultimele medii de la admiterea din 2024. Ele sunt prezentate strict cu caracter informativ. De la an la an, mediile minime/maxime pot varia semnificativ.
Cine are drept de cazare
Dreptul de cazare se acordă studenţilor înmatriculați la studii cu frecvență, buget sau taxă, de la ciclul de studii licență, master, doctorat, care nu au domiciliul stabil în municipiul Iaşi. Criteriul principal de acordare a unui loc de cazare este punctajul anului universitar anterior. Pentru studenţii înmatriculaţi în anul I se va lua în considerare media obţinută la admitere.
Atenție: Candidații admiși la concursul de admitere pot beneficia de cazare, în limita locurilor disponibile, dacă în fișa de înscriere bifează „Da” în căsuța corespunzătoare din câmpul „Cazare” (detalii specifice despre Cazare sunt publicate pe site-urile facultăților).
Locurile de cazare se repartizează de către Comisia de cazare a fiecărei Facultăți. Comisia de cazare este constituită din: decanul sau un prodecan al Facultății, administratorul-șef, secretarul-șef, reprezentanți ai studenților. Pentru constituirea Comisiei, vor participa studenții reprezentanți în Consiliul Facultății și când este nevoie, se vor coopta studenții șefii de an, astfel încât studenții să reprezinte mai mult de 50% din totalul membrilor.
Beneficiază de prioritate în primirea unui loc de cazare Studenții orfani de ambii părinți cât și cei aflați în regim de protecție specială – plasament, dacă au obținut peste 30 de credite la disciplinele studiate în anul universitar anterior.
Studenții care au primit cazare în unul din căminele solicitate și nu se prezintă să ridice dispoziția de cazare sau studenții care ridică dispoziția de cazare, dar nu se prezintă la cazare, nu mai sunt eligibili pentru cazare la tururile subsecvente decât după acoperirea cererilor celorlalți studenți solicitanți.
Este interzisă cedarea individuală a locului de cazare (cu sau fără recompensă materială), sub sancțiunea pierderii dreptului de cazare pe toată durata studiilor la UAIC, de către studentul/studenții care a/au utilizat mijloace frauduloase.
Actele de care ai nevoie pentru a te caza în cămin:
- dispoziţia de cazare;
- contractul de cazare, completat în două exemplare;
- legitimaţia de cămin;
- o fotografie tip legitimație (2×2,5);
- cererea pentru înscrierea în actul de identitatea mențiunii privind stabilirea reședinței;
- două copii după cartea de identitate, pentru cetăţenii români;
- copie paşaport pentru cetăţenii străini;
- copie după certificatul de căsătorie și certificat naștere copil (dacă este cazul), pentru studenții familiști;
- dovada achitării tarifului de cazare;
- extras de cont cu numele studentului (pentru studenții din anul I din Republica Moldova, extrasul de cont poate fi prezentat până cel târziu la sfârșitul lunii octombrie).
Cât costă și când se fac cazările
Tarifele de cazare în căminele studenţeşti se stabilesc în funcţie de cheltuielile raportate la un loc de cazare şi în funcţie de gradul de confort din fiecare cămin studenţesc. Vezi AICI informații despre tarifele de cazare și calendarul cazărilor.
Mai multe informații despre cazare se găsesc în Regulamentul privind cazarea studenților în cămine.
Vezi și: