Marketing – licență

Marketing

 

marketingMarketingul este un domeniu important pentru orice afacere. Studiile de piață și identificarea concurenței, stabilirea strategiilor legate de mixul de marketing sau deciziile legate de lansarea unui nou produs de nișă sunt toate elemente esențiale pentru începerea și dezvoltarea profitabilă a unei companii.

Această specializare vizează, pe de o parte, informații generale despre economie, iar pe de altă parte oferă informații complexe despre marketing. Așadar, vei studia în primul an câteva materii ce țin de macro și micro economie, bazele contabilității și a statisticii sau drept economic. Ulterior, vei învăța cum se concep materialele publicitare, ce e marketingul direct, care sunt particularitățile e-marketingului sau care sunt tehnicile de vânzări.

 

După absolvirea celor 3 ani de facultate te poți angaja în calitate de specialist de marketing, creator de reclame, cercetător, marketer, promoter, manager de proiecte. S-ar putea să-ți dorești să devii liber profesionist, să aplici pentru un program de masterat sau să urmezi o carieră academică în domeniu.

 

Mai multe detalii despre această specializare găsești AICI. Mult succes la admitere!

 

Specializarea Marketing face parte din domeniul de licenţă “Marketing” de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor.

Iată ce poţi studia:

Semestrul I (anul I):

  • Microeconomie
  • Bazele contabilității
  • Matematici aplicate în economie
  • Drept economic
  • Limba engleză / franceză / germană pt. afaceri
  • Tehnologii informaționale pentru afaceri

Semestrul II (anul I):

  • Bazele statisticii
  • Macroeconomie
  • Instrumente software pentru afaceri
  • Contabilitate financiară
  • Limba engleză / franceză / germană pt. afaceri
  • Practică de specialitate

Semestrul III (anul II):

  • Finanțe
  • Econometrie
  • Management
  • Comunicare și negociere în afaceri
  • Merchandising
  • Limba engleză / franceză / germană pt. afaceri

Semestrul IV (anul II):

  • Marketing
  • Monedă și credit
  • Tehnici promoționale
  • Comportamentul consumatorului
  • Limba engleză / franceză / germană pt. afaceri
  • Practică de specialitate

Semestrul V (anul III):

  • Managementul finaciar
  • Management calității
  • Managementul producției și operațiilor
  • Managementul proiectelor
  • Supply chain management
  • Proiecte economice I

Semestrul VI (anul III):

  • Jocuri de întreprindere
  • Fundamente economice ale investițiilor
  • Diagnostic și evaliare
  • Management internațional
  • Proiecte economice II
  • Managementul resurselor umane
  • Licență

Pentru mai multe detalii, citiţi Ghidul de Studii al Facultăţii de Economie și Administrarea Afacerilor

Noutăţi

Noutăţi prin email

Introduceţi adresa dumneavoastră pentru a primi noutăţile despre admitere prin email: