Comunicare și relații publice – licență

Comunicare şi Relaţii Publice

comunicare si relatii publicePublicitatea și campaniile de relații publice te-au intrigat de când te știi și îți dorești să afli mecanismele care stau în spatele lor. Ești o fire comunicativă și nu ai probleme în a vorbi în fața unui public. Dacă cele de mai sus te caracterizează, atunci alegerea cea mai potrivită pentru tine este Comunicare și Relații Publice. Află ce înseamnă să comunici eficient și cum să menții relații mutual benefice între o companie și publicurile sale.

Înțelege procesul comunicării și descoperă conexiunile cu domeniul relațiilor publice și cu cel al construcției mesajului publicitar. Află care sunt pașii unei campanii de PR și cum pot fi ei aplicați pentru a păstra o linie a comunicării coerente și consecvente. Descoperă rolul mass mediei și cum să păstrezi o legătură cu oamenii din presă

Ca absolvent al specializării Comunicare și Relații publice poți lucra și interacționa cu nenumărate domenii. De la purtător de cuvânt la a lucra în cadrul departamentului de PR al unei companii la a face parte dintr-o agenție de publicitate, ai posibilitatea de a lua parte la activități creative și pline de farmec. Poți organiza evenimente sau dacă preferi liniștea unui birou poți alege să devii copywriter. Slujbele din domeniul comunicării sunt în continuă dezvoltare, oportunitățile din care poți alege fiind pe gustul tuturor.

 

Specializarea Comunicare și Relații publice face parte din domeniul de licenţă „Științe ale comunicării” de la Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice.

Vei studia:

Semestrul I (anul I)

  • Teoria comunicării
  • Fundamente ale știintelor sociale
  • Introducere în știintele politice
  • Logică
  • Tehnologia informației și comunicării
  • Limbă modernă I

Semestrul II (anul I)

  • Fundamente ale relatiilor publice
  • Teorii ale comunicării de masă
  • Tehnici de redactare
  • Metode de cercetare în științele comunicării
  • Limbă modernă II
  • Practică de specialitate I

Semestrul III (anul II)

  • Sistemul mass-media
  • Editare în limbaje specializate
  • Introducere în publicitate
  • Managementul relațiilor publice
  • Economie si marketing
  • Limbă modernă III

Semestrul IV (anul II)

  • Comunicarea cu presa
  • Etică si comunicare
  • Retorică
  • Construcția mesajului publicitar
  • Limbă moderna IV
  • Practică de specialitate II

Semestrul V (anul III)

  • Aplicații ale semioticii în PR și publicitate
  • Psihologie socială. Sociologie
  • Cunoaștere și comunicare
  • Elaborarea produselor de PR și publicitate
  • Relații publice sectoriale I
  • Comunicare interpersonală

Semestrul VI (anul III)

  • Dreptul comunicării
  • Arta dezbaterii publice
  • Disciplina optionala 1 din lista A
  • Disciplina optionala 1 din lista B
  • Disciplina optionala 2 din lista A
  • Disciplina optionala 2 din lista B

 

Lista de discipline A(COMUNICARE ORGANIZATIONALĂ) Lista de discipline B(COMUNICARE PUBLICĂ)
Negociere şi mediere Estetică şi comunicare
Relații publice sectoriale II Comunicare politică
Managementul informației Comunicare interculturală
Strategii persuasive Teorii ale secularizării
Strategii de colaborare în echipă Teoria relațiilor internaționale
Gestionarea imaginii publice Scriitură în PR şi publicitate

 

Pentru mai multe detalii, citiţi Ghidul de Studii al Facultăţii de Filosofie și Științe Social – Politice.